Hej! Hoppas ni mår bra och att sommaren varit fantastico! Några av er har frågat var jag tagit vägen.. hmm.. knappt så jag vet det själv. Tappade allt ett tag där. Slutade pyssla och kände inte alls för att visa upp någonting här på bloggen.

Förra veckan kom lite av det där ”hej, kolla vad jag hittat” tillbaka! Så la upp lite bilder på mitt Instagramkonto. Har börjat jobba på Emmaus igen så drar hem massa fina grejer varje vecka 🙂 Lägger bla upp bilder från min fina växtrika lägenhet, grejer jag odlar på balkongen och ställen jag besöker. Kan inte säga om det bara är en infallsgrej det här med Instagram.. det märker vi helt enkelt!

Följ mig gärna! http://instagram.com/sikkenblas NamnlösVad heter ni på Instagram?

3 thoughts on “

Kommentera

